2015. március 1., vasárnap

Könyvajánlás: új - Dinoszauruszok- Park Kiadó

Közelgett egy ismerősünk kisfiának 7. szülinapja. Kérdeztem a szüleit, minek örülne? 
A dinoszauruszok érdeklik, mondták, ezért gondoltam bemegyek kedvenc könyvesboltomba és böngészgettem őket. Kb. 6 féle volt és persze újat szerettem volna venni. Szeretem végig lapozni őket, milyen a leírása és milyen a képi minősége a könyvnek. Tapasztalatom már volt, mivel a kisfiamnak is vettem már - igaz pár éve - dinós könyveket.
A lényeg, hogy a Park Könyvkiadótól választottam, a címe:  Dinoszauruszok. 

2014-ben adták ki ezt a magyar fordítást, az eredetit Angliában. Ami nagy örömmel töltött el, hogy volt benne magyar vonatkozású rész is, melyet Főzy István paleontológus írt. A könyv végén pedig a híres külföldi Természettudományi Múzeumok között ott volt a budapesti múzeum is felsorolva az elérhetőségével.
Ebben, mint a többi ilyen típusú könyvben, a dínókat időrendben felsorolják képekkel. Viszont itt megmutatják a paleontológusok munkáját is, a hozzá használatos szerszámokkal és munkakörnyezetükkel együtt. 
Legszívesebben vettem volna egyet a családomnak is, de ravaszul, majd kölcsönkérjük.:-))
Közeleg a kisfiam szülinapja is, ezért vettem neki egy más típusú könyvet ugyanettől a kiadótól, de azt majd később ismertetem.