2015. március 1., vasárnap

Könyvajánlás: régi- Tasnádi Kubacska András: Repülősárkányok és gyíkmadarak

Kezdtem válogatni a könyveimet, mi kell, mi nem. Van a sulimban egy csere könyves szekrény, ahová beraktam a már nem használt Élet és Tudomány lapjaimat. Átböngészve találtam és is valami érdekeset: Tasnádi Kubacska András: Repülősárkányok és gyíkmadarak című 1965-ös kiadású könyvét.


El kezdtem olvasni és nem is gondoltam volna, hogy ilyen érdekes lesz!
Teljesen olvasmányos, tele rajzokkal, képekkel és a lényeg, hogy szakmailag kifogástalan leírásokkal, tudománytörténettel. 
A szerző híres geológus, paleontológus volt. Intézetünk néhai kutatója.


Írt gyermekeknek is mese és ismeretterjesztő könyveket 1960-1980-as évekig. A Fővárosi Szabó Ervin könyvtárban megtalálhatóak és még antikváriumban is árulják.